Kdo sploh bere ta spletni dnevnik? Knjiga gostov

Šele pred dvema dnevoma sem opazil, da se od časa do časa pojavi kakšen komentar na moj spletni dnevnik (ang. blog). Sem sedaj vse prispevke pogledal za nazaj in je bilo kar nekaj komentarjev, pa ne morem verjeti, da sploh kdo bere tole moje nakladanje in pametovanje.

Pa da na hitro preletim sedanje prispevke. Že julija sta se oglasila Ingrid in Darjo s Primorske, ki imata švicarsko ovčarko Fru in še cel kup drugih domačih živali. Sta z avtom ustavila, ko sva se midva z belinkom sprehajala. Julija je pisala Sanja s švicarsko ovčarko Mabel, ki je iz istega legla kot moj Moko. Avgusta je pisala vzrediteljica Slavi, od katere sem dobil belinka. Prečudovita psarna in prava vzrediteljica. Isti mesec je pisal gospod Tukikage, ki je iz Japonske, in ima psa na invalidskem vozičku. Septembra je pisala nepodpisana obiskovalka, ki si želi belega ovčarja, pa je malenkost presenečena nad energijo psa. 'Pametoval' sem, če nima dovolj časa, da naj izbere raje kakšnega manjšega psa. Novembra pa se je oglasila Jerca, ki ima tri leta starega belega ovčarja z imenom Atlas.


„Evo svinčnik. Sedaj pa piši!”
Vsem najlepša hvala za prispevke. Pa zlati ste, ni kaj. Sem zelo vesel vsakršnega komentarja. Bi pa bil izredno vesel, če bi vsi, ki berete spletni dnevnik napisali svoje ime, približno iz katerega konca Slovenije ste in če imate psa, mačko, hrčka, prašička ali kaj drugega, na primer: "Mojca s Primorske imam belega ovčarja z imenom Lord. Odnese vse naše čevlje, prinese sosedove."

Kako dodate komentar? Pod prispevkom kliknete na povezavo "št. komentarjev". Odpre se okno na desni strani je polje "Pokomentirajte", kamor vpišete komentar. Spodaj v izbiri "Izberi identiteto" izberite možnost Drugo in v polje ime vpišite svoje ime. Sedaj pa da vidim, če se bo knjiga gostov kaj napolnila. Moko bi klobaso, ha? Za vsak prispevek dobiš eno "baso", velja? Pa ga ja ne boste pustili lačnega?

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov