Zatišje pred nevihto

Danes je bilo za odtenek toplejše. Kaj to pomeni? Da se lahko skupni rezultat 3221 proti 1 prevesi v "dvojkico". Se je kar poznalo na sprehodu, ko je dirjal za vejami, je imel jezik pri tleh. Sicer pa je bil "neumoran", dirkanju se ni odpovedal. Malenkost je kazalo, da bo dež, pa so se očitno zapečkarji držali doma, tako da sva samevala v gozdu. Na sprehodu sem začutil, da je nekoliko bolj pozoren name, kot običajno. Ima vsakih nekaj dni nekakšen "izpad" in takrat je nadpovprečno pozoren name. Sedaj že nekaj dni kombinirava "pazi" s palicami oz. vejami, tako da me v oči pogleda, preden mu vržem palico. Sem mu sto-krat pogledal v oči, pa še vedno ne vem, kakšne barve so. Saj ni čudno, še za sebe ne vem, pa se svak dan gledam v ogledalo. Sem pa danes v magičnem trikotniku iz grla oglušujočih 'grdih' psov poskusil nov trik. Pa sem si mislil, pa da vidimo, kako ta moj "pazi" v kombinaciji z "na", to je tik pred klobasico, deluje v duetu. Na trideset metrov se je 'grdemu' psu povsem 'pripeljalo', tako da je že na zadnjih tacah stal in se drl na ves glas. Seveda je Moko bil pozoren na njegovo "dretje". Pa da poskusimo trik. "Pazi" in "na, na" in eksplozija najprej v očke, nato pa h klobasi. Pa sem bil nekoliko trmast in sem klobasico dal šele, ko sva šla mimo grdavsa. Pa tega derisevprazennič je pogledal dvakrat pa sem takoj s "pazi" odtegnil pozornost. Super, sem bil zelo vesel. Prideva domov, na hitro poskusim še z nekaj hitrimi vajami. Poleg je naredi brezhibno, celo vajo me je gledal v oči, no enkrat je malo poškilil vstran, pa ne bodimo tako pikolovski. Sedi in prostor je naredil eksplozivno. Sedaj da sem že v precejšnjih dvomih. Če tako lepo dela doma, tole močno diši na zatišje pred nevihto vihravosti.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov