VII. Ljudje sprašujejo jaz pametujem: Na sprehod z dvema psoma

Velikokrat me je zanimalo kako ravnati če že imaš starejšega psa, pa dobiš še enega. Najverjetneje je vzgoja precej težavnejša zaradi nagona krdela.

Vsakega psa učiš posebej, en je v pesjaku drugega učiš. Na sprehod isto, najprej enega, potem drugega. Šele, ko sta oba stara recimo več kot dve leti in sta oba obvladljiva, jih pelješ skupaj - vendar kot si sama rekla, nagon krdela zna biti močan, tako da ni nujno, da boš psa obvladala. Zato bolje imeti samo enega hkrati na sprehodu. Dva psa znata biti precejšnja obremenitev, še zlasti, če nimaš časa. Je pa tako, če je starejši pes vzgojen, bo to prenesel na mlajšega, če je prvi podivjan, bo drugi enak. Pes se torej uči od vrstnika. Kot želi mali brat posnemati večjega. Sicer pa soseda pelje dva mala psa na sprehod, oba imata manj kot 10 kg. Oba ima na fleksi vrvici. Kar je težava je ta, če pride kakšen pes mimo, na primer jaz grem na sprehod, psa postaneta neobvladljiva, ker ko en začne lajati, laja tudi drugi. Hkrati te veliko lažje povlečeta na cesto in v nevarnost. Če sta na sprehodu in imaš oba spuščena, morata biti zelo dobro vzgojena in izredno dobro obvladati odpoklic. Kajti zelo hitro se znata pognati za divjadjo. Pa glej, če imaš dva psa in vsak gre 10 metrov stran imaš v najboljšem primeru psa 20 metrov narazen. V času, ko prvega odpokličeš, je drugi že 100 metrov stran. Verjetno jih lahko obvladaš le s kakšno tehniko vodovodne palice. Sem pa pred leti kar tri pse peljal na sprehod. Sosedovega haskija sem imel na vrvici na povodcu, svojega psa sem spustil, da je hodil ob meni, zraven pa se je priključil še nepovabljen gost, sosedov pes. Alfa samca sem imel na povodcu, svojega psa sem obvladal z ukazom, sosedov baterijek, pa je samo lajal in ko sem spremenil smer, je takoj za tema dvema velikanoma hodil. Tako sem šel na sprehod samo enkrat, je zelo otrujajoče, ker moraš kar naprej gledati, kako se psi gibljejo, pa haski vleče kot konj, je vlečni pes in ga je težje naučiti, da hodi ob nogi. Ker gre osel samo enkrat na led, sem tudi samo enkrat šel na sprehod s tremi psmi naenkrat.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov