V. Ljudje sprašujejo jaz pametujem: So ljudje in so kreteni

...ljudem težje zaupamo kot psom.

Marsikateri človek je velik kreten in za takšne pač ni pomoči. Je prijateljica razlagala, da je bila na pikniku s psom, pa bi ljudje kar naprej radi njenega psa hranili. To pa je 'greh', ki ga ne smemo pustiti. Do tujcev mora biti pes zadržan in ne sme pretirano zaupati, ker sicer ne bo dober čuvaj. Kar je še bolj pomembno je, da hraniš psa z nagradami zato, ker je bil pes priden, ker je nekaj naredil, na primer: sedi, prostor, pridi, itd, sedaj pa od tujcev dobi kar nekaj zastonj, brez da bi moral kaj narediti. V pasjih očeh ti, ki se trudiš z vzgojo, takoj postaneš baraba, ker ti pa nekaj zahtevaš, preden daš nagrado. Tako da je prijateljica na pikniku vsem rekla, da ne smejo hraniti njenega psa. Pa se je kljub temu nek recimo mu po domače gospod kreten, naredil francoza, kot da ni nič slišal, in psa še naprej hranil in to na skrivaj. Ko je videla, je znorela, in rekla: "Kaj pa bi ti naredil, če bi tvojemu 5 letnemu otroku dala pivo v roko in cigaret v usta. Otroka ti vzgajaš, kot ti želiš, psa pa jaz vzgajam, kot jaz želim." Nato mu je razložila, zakaj psa ne sme hraniti. Ker mu očitno ta lekcija ni zadostovala, je pač recimo temu bil gospod super kreten, je psu še vedno na skrivaj dajal priboljške. Saj se vidi, pes se takoj izda, čaka pri tistemu, ki ga hrani. Potem pa se ji je utrgalo in pred vsemi zakričala: "Pa kaj si ti fukj...! Pič... ti mat... Nehaj hraniti psa." Potem so vi na pikniku gledali kot zmešani. Šele, ko je dobil polno dozo kretenizma nazaj v obraz, je nehal, ker gospod kreten razume samo na kretenski način in to samo tako, da ga pošlješ v P.M. pred vsemi normalnimi ljudmi. Jaz sem imel podobno izkušnjo sicer s prejšnjim psom, mi ga je bližnji sosed kar naprej na skrivaj hranil, ko je bil pes v pesjaku, kljub temu da sem ga večkrat opozoril, da tega naj ne počne. In sicer metal mu je velike kose kosti, saj: "Naj jé ubožček, če pa tako lepo jé, je lačen." Razložil sem mu, da so psi požeruhi in žrejo ne glede na lakoto. Nato pes ni mogel opraviti velike potrebe, ker ga je vse tiščalo v trebuhu. Enkrat sem psa celo moral peljati k veterinarju. Gospodu sem preprosto razložil, da sem psa moral peljati k veterinarju, ker se je pes zastrupil s hrano. Poleg tega, da je pes trpel, me je stalo toliko in toliko denarja in ne pustim več nobenega hranjenja čez ograjo. In je na srečo mir. Za Moka pa sem pesjak malenkost prilagodil in sicer tako, da imam na tisti strani nameščene aluminijaste plošče, tako da ga čez ograjo ni mogoče hraniti. Tako za vsak slučaj, ker pač psom lahko zaupamo, nekaterim ljudem pač žal ne.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov