IV. Ljudje sprašujejo jaz pametujem: Lajanje psa iz pesjaka

Zdi se mi tudi, da lokacija pesjaka ni najboljša.... Skratka ima kot nekakšno strateško točko, tako da je stalno na preži, stalno spremlja kaj se dogaja okoli nje.

Po moje s tem ni nič narobe z lokacijo pesjaka. Če pes cvili ali laja, ko gre kdo od domačih od doma, je zelo pomembno, da mu ne posvečaš NOBENE pozornosti, ker je takšno vedenje nesprejemljivo. Niti pogledaš ga ne, kaj še le, da se pogovarjaš s psom. Če želiš nekaj odpraviti, potem je treba ignorirati takšno vedenje. Čez čas bo pes nehal cviliti in lajati, ker pes je inteligenten in bo hitro doumel, da je njegovo početje brezplodno. Če pa laja na mimoidoče ali pa na ljudi, ki pridejo na obisk k hiši, prav tako ni nič narobe. Pes je čuvaj in mora čuvati, jaz ga vedno pustim, da v pesjaku laja na osebo, ki pride k hiši. Vendar nikoli ne pustim, da laja na mimoidoče, ko je spuščen iz pesjaka za ograjo. Če ji mimoidoči na poljski poti grozijo in pes še bolj laja, je to tudi v redu, ker je pes čuvaj in pač brani ozemlje. Veliko slabše je, če jo ljudje božajo, ker prvič lahko pes koga ugrizne, pa imaš lahko sitnosti, drugič pa prevelika prijaznost pomeni, da ti jo lahko kdo ukrade. Saj veš, kako je, če ti ukradejo psa. Tako da bi jaz na tvojem mestu obvezno na tisti strani poljske poti dal veliko tablo "Hud pes" ali pa še bolje na primer doma naredi sama tablo in napiši "Prijazen, vendar grize!", s tem si nihče ne bo upal psu približati, ker bo mislil, evoti prijazen kuža, ko ga pa pobožam, pa ugrizne. Jaz se čim bolj izogibam, da bi psa tujci božali, pes mora imeti do tujcev distanco, sicer bo za en pekec drekec čuvaj.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov