Ukradli švicarsko belo ovčarko - Bella!


„Sem Bella in nekdo me je ukradel!”
Lučka, lastnica švicarske bele ovčarke Bella, je na tem blogu v komentarjih napisala sledeče obvestilo:

V noči iz 23.8.2008 na 24.8.2008, v času hudega neurja, so iz pesjaka na vrtu v kraju Ig pri Ljubljani (vas Vrbljene), ukradli čistokrvno belo švicarsko ovčarko, ki sliši na ime BELA. V ušesih ima tetovirano številko 220, ki pa jo ni videti od daleč. To je pes velikosti nemškega ovčarja, bele barve, srednje-dolge dlake. Stara je 1 leto. Preiskali smo okolico kraja, vendar ni sledu o njej. Psica je šolana in bi se, če bi bila v bližini, najverjetneje vrnila domov. Prilagam sliko. Prosim bodite pozorni! Če jo vidite ali veste oziroma sumite kje bi lahko bila, nas pokličite na številko: 031-401-742 ali 040-501-096 (dosegljiva tudi na lucijabajt@hotmail.com) Obvestite prijatelje!

Moj komentar: Ne morem verjeti, da nekdo ukrade psa. To je tako, kot bi ti nekdo vzel del tebe, roko, nogo, oko... Pred leti me je šokiralo, da sem na pokopališču videl, da ljudje kradejo vaze, rože in drugo z grobov, sedaj sem ponovno šokiran, da lahko kdo ukrade nekomu živo bitje.

Lučka, upam, da boš psa čim prej dobila nazaj. Vem, kako zelo se človek naveže na žival. Jaz brez psa ne bi mogel normalno živeti.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov