V. The ultimate test: Odpoklic od potepuškega psa

Žal se še vedno zgodi, da v gozdu srečujem spuščene pse brez lastnikov. Ti psi znajo biti nočna mora, ker dnevno branijo svojo ozemlje z markiranjem. Če se le da, psa spodim jaz. Tokrat pa se je ponudila priložnost, da izvedemo naslednji test. Pes, ki markira, to počne z nekoliko spuščeno glavo, kar je znak, da pes ne želi spopada in da se podreja. Moko seveda ni všeč, da nek pes markira po njegovem dnevnem sprehajališču, tako da psa opazi in se postavi v nekoliko dvignjen položaj. Pa si rečem, pa poskusimo vajo iz obrambe in sicer "pazi ga", to je vaja, ko mora pes steči k makerju in ga oblajati, vendar pod nobenim pogojem ne sme ugrizniti markerja. Pes mene gleda z enim očesom, z enim psa, jaz rečem "pazi ga", Moko se je spustil proti psu in tako močno trikrat zalajal, kot ga še v življenju nisem videl. Spuščen pes je začel bežati, Moko pa za njim nekaj korakov. Takoj ukaz "pridi" in Moko brez obotavljanja takoj zapusti psa in pride k meni na sedeč položaj. Ta vaja je ena izmed najtežjih, ker moram najprej iz nežnega psa vzpodbuditi, da se bo sploh razjezil, nato pa mora pokazati pogum in psa olajati, ter nato brez obotavljanja priti k meni. Hkrati je lahko to zelo nevarno, če napačno oceniš potepuškega psa in ne priporočam, če resnično ne veste, kaj počnete in zaupate svojemu psu, da potepuškega psa ne bo ugriznil in seveda obratno, da prepoznate, da potepuški pes ne bo napadel vašega psa.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov