Neobvladljivi psi na sprehodih


„Jaz čakam. Prideš?”
Neštetokrat sem že bil na sprehodu in srečam ogromno ljudi, ki pse sprehajajo brez vrvice. V dveh letih sem srečal samo enega spuščenega psa, ki je resnično bil brezhibno odziven na klic vodnika, vsi ostali psi ne bi smeli biti spuščeni. Lastniki se že od daleč 'hvalijo': "Saj nič ne naredi." Najbolj enostavno je reči: "Pa moj pes zato naredi." Tako te ljudje zelo hitro zelo resno jemljejo. Sicer njihov pes zelo hitro pride v levjem položaju, glava strogo naprej v višini ramen, in visoko dvignjen rep. Jaz ne dovolim, da takšen pes pride v stik z mojim psom. Pod nobenim pogojem ne želim kakšnega izživljanja tujega psa nad mojim, ker vsako negativno srečanje s primitivnim psom, se opravičujem primitivnim vodnikom, je za psa slabo, ker ima potem negativne izkušnje in pes zelo hitro postane agresiven na druge pse, ker se je naučil, da so psi agresivni. Psu izključno dovolim do psov, za katere vem, da so ne-pretepači. S takšnim potem Moko skače in nori po gozdu, skratka prijateljska igra. Na sprehode vedno hodim z nahrbtnikom, ki ga preprosto vržem v podivjanega psa, ko se le-ta približa na dva metra. To je zanj ponavadi takšen šok, da se obrne in odide z repom med nogami. Ponavadi je šok tudi za vodnika psa, če bi mu tako sploh lahko rekli, ker psa sploh ne vodi, ampak pes vodi njega. Na začudenje samo rečem, da njihov pes ne sme biti spuščen, ker se na odpoklic ne odzove. "Pa saj nič ne naredi. To je naš družinski pes." Jaz se ne želim spuščati v debato z nekom, ki je preveč pameten. Če ne razume govorice telesa psa, visoko dvignjen rep, nasršena dlaka itd, mu je pač težko dopovedati, da je njihov 'cartek' pripravljen na spopad. Moj Moko je tudi pravi 'cartek', vendar ne prenese, da se v njegovi bližini kdo šopiri in bo hitro zalajal in opozoril, da takšnega ponižanja ne bo trpel. Moku pa nikoli ne pustim, da bi bil prisiljen obračunati s kakšnim pingvinom, ker sem jaz alfa 'samec', ki v nevarnosti brani krdelo. Tako da on lepo umirjeno, vendar pozorno čaka za mojim hrbtom, da nevarnost mine. Verjetno si misli: "Kdo bo le-tega mojega hrusta premagal? Nihče."

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov