Ko babura misli, da je volk

Na travniku se žogava. Žogo mečem kolikor daleč morem. Ko sva sredi travnika, se le-ta počasi spušča za dober meter, tako da ne vidim ravno, če je kdo na drugi strani, sicer pa slišim zelo dobro, tako da mi praktično nič ne more uiti. Psu vržem žogo, enkrat v eno smer, drugič povsem v drugo. V tej smeri pa se kljub mojemu dobremu sluhu neslišno približata dve sprehajalki, ki sta zgolj po čudežu bili tiho, kar bi v matematiki rekli nemogoč dogodek. Moj tamali z vso hitrostjo drvi proti žogi. Na enkrat pa poleg štirih korakov mojega psa zaslišim še najmanj štiri noge, ki z vso hitrostjo drvijo stran. Srna? Ne, je prepočasi. Potem pa zagledam, kako dve gospodični pležeta po lestvi na lovsko opazovalnico. Moko seveda nikomur nič žalega ne stori, on pač drvi za žogo in mi jo želi prinesti. Gospodični, pa sta se prestrašili, prva je rekla drugi, da naj beži, ker pridivja volk.Na sredi lestve pa sta videli, da je dejansko pes in da drvi za žogo in ne proti njima. Nekaj časa sta se obotavali, potem pa sta le prišli z lestve. Bile sta precej negotovi in se počasi približevali. Zato sem psu ukazal, da naj leže. Ko sta videli, da pes na daljavo uboga, sta prišle bliže meni. Jaz sem se opravičil, da preprosto nisem slišal. 'Baburi' pa sta očitno skregani ali pa sta si že izmenjali vse dogodivščine iz limoniziranih nadaljevank. Nekaj dni kasneje, na istem travniku se ponovno žogava. Tokrat slišim dobro. Pridrvi mejni ovčar, zadaj še gospodar, vendar je pes precej neposlušen. Na večkratno željo gospodarja, da se pes vrne, le-ta komaj pride. Sem mislil, da je psa navezal na povodec, ko se je sklonil. Zato jaz pač nadaljujem z igro. Psu mečem žogo, sedaj za 90 stopinj stran od prihajajočega psa. Mejni ovčar, ki zmotno sploh ni bil navezan, je to razumel kot grožnjo in se zapodil proti mojemu psu. Nato pa tri metre pred Mokom počakal, velikan je, a ne. Moko je negibno obstal, ni vedel, kaj naj naredi. Psa sem odpoklical in brez težav je takoj pridrvel k meni. Sedaj vedno pazim, da je drug pes navezan, preden v njegovo bližino vržem žogo. Moko pa samo do žoge in takoj nazaj.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov