Super-reaktivec


„Kaj lahko sedaj vstanem?”
Verjetno se še spomnite letala Concorde, ki je z nadzvočno hitrostjo pripotoval iz Evrope v ZDA v pičlih 3,5 ure, dočim običajni reaktivci potrebujejo najmanj 7 ur. Prav zanimivo, da so v 60. letih napovedovali, da bodo čez nekaj desetletij vsa potniška letala nadzvočna. Žal pa se je združilo kar nekaj dejavnikov, ki so povzročili propad nadzvočnih letal. Prvi je poviševanje cene naftnih proizvodov. Nadzvočna leta porabijo bistveno več goriva kot običajna leta, to je zaradi upora zraka, ki ga takšno letalo proizvede. Zrak pred letalom se namreč zaradi hitrosti letala močno stisne in le-ta deluje kot nekakšen debeli zid, ki ga mora letalo potiskati. Drugi dejavnik je bil teroristični napad na stolpnice ZDA, ki je zmanjšal potovanja. Tretji pa kar dve zaporedni nesreči letala, kjer so umrli številni potniki in so državne institucije prisilile, da do razjasnitve nesreč, ne sme leteli. In kaj ima Moko s Concordom? Praktično nič, razen svoje super hipearaktivne energije. Da pojasnim, tri dni zapored sva hodila dokaj ležerno pot po dve uri na dan. Vsakodnevna jutranja in večerna 20 minutna telovadba z žogo, je tako in tako obvezna. Nato sva dva dni hodila strmo v hribe po uro in pol, tako da sem jaz bil precej izmučen. Strmina, da skoraj po rokah hodiš. Po eni tej strmini grem na vadbišče. Pa Moku se sploh ne pozna, da je bil na pohodu. Poln energije, sva še dve uri bolj ali manj norela z žogo na vadbišču.

„Meni se zeha. Greva?”
Ko drugi psi pridno ležijo ali pa se ležerno sprehajajo sem ter tja, moj nori kot živo srebro. Bo končno omagal, si mislim? Ma kje neki. Nič že po temi zvečer ob osmih ga jaz tako malo za šalo, malo za res ob vadbišču ob nogi vodim. Mali je neprestano hodil ob moji nogi, tako da se me je dotikal in me neprestano gledal v oči. Kot bi ga začaral. Izvrstno je hodil. Očitno je iz tazadnje izbil nekaj tisoč ton kerozina, da je vajo izvedel kot največji kuža. Pa potem sva še norela z žogo. Mislim iti domov, pa si je nekdo omislil, da bi malo pse spustili, da bi se nadivjali. Ni problema. Psi tečejo v krogih. Moj teče vedno daleč največji zunanji krog in to kot bi bil teden dni z vrvjo na tla pritrjen. Zgleda, da je poln energije kot Concorde, s tem da so njega ustavili, Moka pa težko.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov