Leteči natikač

Pogovor s starejšo gospo je nanesel na spuščene pse v ogradi, ki jih v naši ulici kar mrgoli. Gospa ni mogla verjetni, da je lahko 'tako veliki kuža' priden, brez da se zaganja ob ogradi in podi vse kar se premika po ulici. Prav zanimivo, rekla je, da so ljudje, ki imajo psa v ogradi spuščenega in se le-ta zaganja in laja na mimoidoče, povsem nekulturni. Lastniki mislijo, da bo spuščen pes v ogradi bolj sproščen in se natekal kolikor bo želel, vendar takšni psi postajajo vedno bolj agresivni. Zakaj? Zato, ker se nenadzorovano zaganjajo proti vsemu, kar se premika na njegovem ozemlju. Moka nikoli nimam samega zunaj spuščenega. Če nimam časa, ga zaprem v pesjak. Vedno se lahko zgodi kakšna 'nemogoča' situacija. Pred dnevi je po ulici šel jahač s konjem in se je Moko zapodil za ogrado. Ga pokličem in je bil gluh, zato sem takoj sezul natikač in že je letel v njegovi smeri. Psa nisem ciljal, samo da je padel nekje v njegovi bližini. Moko me pogleda in na ponovni odpoklic takoj odreagira. Čez nekaj dni ponovno konj po ulici in Moko ga opazi, vendar preden zdivja, me pogleda češ: "Alo, ali vidiš tisto veliko pošast?" Takoj ga odpokličem in pes brez obotavanja steče k meni. Psa zamotim z igro, tako da mu jaz pomenim več kot prihajajoči konj. Danes greva s psom po gozdu. Na daleč vidi srno. Postane zelo pozoren, me enako pogleda kot pri konju in psa takoj odpokličem, sicer ni panike, ker ga imam v gozdu na 10-metrski vrvici. Tudi srna naju opazi in steče stran. S psom se namenoma odpravim na kraj, kjer je bila srna. Moko z vso silo ovohava tla. Jaz pa ga odpokličem, ko je najbolj zatopljen v ovohavanju. Moko takoj priteče k meni, ga pobožam in pustim, da ponovno ovohava. Ponovno odpokličem in ponoviva vajo. Prav neverjetno, greva naprej in čez pol ure srečava drugo srno, a ni lepšega kot to, da lahko v enem dnevu kar dvakrat trenirava. Vsak takšen dogodek izkoristim, da pri psu utrjujem odpoklic, ker prišel bo enkrat dan, ko psa ne bom imel na povodcu in takrat se bo videlo, kako učinkovit je bil leteči natikač.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov