Moko pridi sem

Ko sva s ta velikim zunaj in ko se meni nič ne ljubi, tako da zaspano posedam, se prav prileže, če pride kdo k mojemu migecu in se z njim ukvarja. Pridejo sosedovi otroci. Sedaj eden, sedaj drugi. Vendar sem pri tem precej strog. Ne pustim, da se cela 'tolpa' zbere, ker potem delajo same neumnosti. Otroci, če so na kupu, se preveč divjo igrajo s psom. Tako da kakšna gruda prileti za psom, pa kakšen natikač. Psa 'vlačijo' enkrat za rep, drugič za uhlje, pa potiskajo vstran in tako dalje. Tako da moram preveč paziti, da ne bi pes v preveliki prisili kakšnega otroka ugriznil. Moko ni agresiven, vendar če psu nekaj preseda, se bo branil. Tako da najraje vidim, da je pri psu samo eden otrok, ki se dejansko igra s psom. Otroci pa so posrečeni, vidijo, ko jaz psa treniram, in ko pridejo k psu, bi ga samo 'komandirali'. Ni panike, če mu mečejo žogo, tečejo z njim in podobno. Zanimivo pa je, da se s psom 'pogovarjajo', ko mu poveljujejo. Na primer: "Moko pridi sem." Za psa so to trije različni ukazi. Psa pokličem z besedo Moko, takrat, ko je ta mali zginil izpred mojih oči. Torej je nekje zadaj za hišo. Z besedo pridi, od psa zahtevam, da pride k meni, sicer svobodno po prešernu, samo v takšno razdaljo, da ga jaz lahko pobožam in pohvalim, da je prišel. Besedo sem pa uporabim, ko brezhibno želim, da pes priteče k meni in sede pred mano. To je v glavnem na vadbišču ali pa če želim nagli odpoklic. Nekdo je pri vhodnih vratih pa je celo tako zelo pameten, da je vstopil kljub tabli, da je pes pri hiši. Je pa tovrstnih 'pogovarjanj' cel kup, kot je na primer: "Moko sedi dol." Ki so za psa tudi trije ukazi. Sedi rečem, kadar želim, da pes sede, dol pa ko želim, da leže. Otrokom skušam pomagati, tako da samo en ukaz na enkrat izgovarjajo, pri tem pa pazim, da vstrajajo, da pes ukaz izvede. Saj mali je prebrisan in če ni treba, ne bo sedel, a ne zakaj pa bi, če me neki malinovec 'gnjavi'. Enkrat vedno pride do točke, ko rečem, da ima pes dovolj, ker otroci bi psu tečnarili do onemoglosti, pa kljub temu da ima mali jezik pri tleh.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov