Kot vzmetnica


„Drobno gledam, a mi nič ne uide.”
Sedaj je prava pasja vročina. Izraz pa je zelo posrečen. To je čas, ko psi po dnevi samo ležijo in spijo. Ko pa bedijo pa na veliko dihajo. V tem času še posebej pazim, da se pes ne pregreje. Pesjak imam na senčni strani, tako da popoldansko sonce ne sije neposredno k njem. Za posodo z vodo imam dvajset litrov velik škaf, to je lesena posoda, ki ima na straneh kovinske ročaje. Vode v njem je vedno najmanj tretjina, sedaj še zlasti pazim, da je voda hladna. Psu ne dajem mrzle vode, vendar topla tudi ne sme biti, ker sicer je ne bo pil. Tako kot mi, se lahko tudi psi prehladijo, če pijejo mrzlo, ledeno vodo. Senca je druga postojanka, ki mora biti psu na voljo. Pesjak imam tako urejen, da ima na vrhu streho, tako da sonce nikoli neposredno ne sije nanj. Pa pasjo uto ima, tako da se odvisno od razpoloženja zateče še v uto. Streha poskrbi, da pes tudi ni moker, kar je pomembno še zlasti pozimi, da psa ne zebe. Ko pa sem doma in imam psa spuščenega iz pesjaka, pa vedno pazim, da so kletna vrata odprta, da lahko ta mali smukne v klet, če mu je prevroče. Jaz sedim na klopci, kjer berem kakšno revijo, dnevni časopis ali kaj podobnega. Moko pa je kot vzmetnica. Če jaz sedim, pes lepo leži,

„Ti na nogah, jaz na nogah.”
ponavadi nekje pod mizo. Ko se jaz pričnem vstajati, še nisem povsem vstal, samo nakažem, da bom vstal, je ta mali že na vseh štirih in že v gibanju. Pa nič ga ne moti, če diha tako močno, da bodo pljuča ven iz prsnega koša skočila. Če jaz vstanem, vstane on hitreje kot jaz. Če jaz sedim in pride kdo od domačih, takoj vstane in gre pogledati, kdo je prišel. Od časa do časa, pa je tudi za njega prevroče, tako da gre v klet, kjer je deset stopinj nižja temperatura. Vendar pazite, nikoli mu nič ne uide. Če kdo pride k vhodnim vratom, kakšen sosedov pes spusti glas, takoj prihiti iz kleti in že pozoren, kaj se dogaja. Agresiven ni, ker mu ne pustim, da bi lajal in se podil za ogrado, ima pa budne oči in gibljiv vrat, tako da je na tekočem kot kakšna baba, ki visi na oknu in 'oblaja' mimoidoče.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov