Zadnji test pred izpitom

Pred petimi dnevi je bil moj mali migec star 14. mesecev. To je prvi, vendar ne zadostni pogoj za pristop k izpitu B-BH. Izpita A nisva delala, tako da je to prva najina preizkušnja. Druga malenkost za pristop k izpitu je pač nekaj mesečna vadba s psom. Pustimo malenkosti. Reci in piši, sva delala trikrat tedensko na poligonu. Pa potem sva včasih še doma vadila po nekaj kratkih minut. Tako da nekaj malega pa le znava, si rečem. Dva dni po mesečnici, je zadnja neuradna vaja pred izpitom. Jaz sem bil živčen in napet kot vzmetnica pod težo 200 kg prašiča. Ja vem, si je težko predstavljati, kaj prašič počne na vzmetnici. Pa začniva. Na psu vidim, da kipi od energije, tole se ne bo dobro izšlo. Preveč energije pomeni, da znajo biti težave. Na generalki sva delala takšne neumnosti, da so se vsi po vrsti za glavo držali. Vem, vem, 90% je kriv vodnik, 5% pes in 5% še morda okoliščine. Preveč sem bil napet, Moko pa preveč nabit z energijo, da bi lahko normalno izvedla vaje do konca. Obrate je delal z več kot metrskim odmikom od mene, ja pa to so osnove, pa takšna polomija. Bil sem precej potrt, ko sem videl, koliko energije sem vložil in dva dni pred izpitom je bilo skoraj tako, kot da sploh ne bi hodila v šolo. Res je, da sva daleč najmlajša, ostali psi so stari med 16. in 21. mesecev, se pa temu primerno tudi vedeva. Nič kaj bo, pa bo. Vse kar moram narediti za tistih 5% psa je, da mu moram energijo iz ta zadnje zbiti. Psa moram zjutraj nateči, da bo komaj dihal, nato pa mu dati za jest, tako da bo imel polni želodec. Vse v stilu, da hiperaktivca malo polenim, da bova lahko izvedla vaje vsaj toliko, da se ne bodo vsi na vadbišču smejali. Na vadbišče bova šla peš, da poskrbim, da še kakšen atom moči iz njega iztisnem. Psa moram dati v pesjak, tako da bo čim bolj umirjen in sproščen. Tako da bo on psihično in fizično stabilen kot bokser pred tekmo. Sedaj samo še čakam, da prideva v ring. Upam, da ne bova odšla sklonjenih glav. Pa še ena iz šole, prednost skupinskega dela je ta, da se lahko ob uspehih tolčeš po ramenih in ob neuspehih krivdo prevališ na drugega. Rad bi se tolkel po ramenih.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov