V dežju pes ne živi


„Tačko umazano. Norim po dežju.”
Prava nočna mora, cel teden že dežuje. Pa ne samo dežuje, plohe, nalivi in podobno. Tako da sva s ta malim manj časa skupaj kot običajno. To pa ne pomeni, da nimava utečenega dnevnega urnika. Zjutraj ob šestih ga spustim iz pesjaka, da se 'zdivja'. Nato se greva igrice, predvsem metanje žoge, vlečeva kakšen predmet ali kaj podobnega. Skoraj dnevno srečava gospo, ki gre zjutraj v službo peš, tako da se skoraj vedno ustavi, da vidi, kako je kaj 'migec'. Pred meseci je ta mali skakal kot zmešan po cipresah, lajal od navdušenja in po ograji s tačkami plezal. Te razvade sem odpravil, tako da sedaj umirjeno čaka pri ograji, izza cipres se vidi samo glava. Zgleda kot bi bil na sliki narisan. Gospa ima rada živali, to se že na daleč vidi. Doma ima mačko, za psa pa pravi, da je preveč obveznosti. Pa ne more se načuditi, kakšen ustaljeni red imava midva s ta malim. Ker je dež že stalnica, me gospa vpraša: "Kaj po dežju sta tudi zunaj? Joj, to pa mora biti hudo." Jaz pa začudeno: "Hudo?" Se nasmehnem. Niti na pamet mi še ni prišlo, da bi mi bilo hudo. Jaz sem rad s svojim psom, tako da uživam. Če je slabo vreme, me to sploh ne moti. Na vreme nimam vpliva, imam samo na svoje počutje in delno na počutje psa. Nadaljujem: "Ni mi hudo, jaz sem rad s psom." Pa pravi: "Če bi bila jaz na tvojem mestu, bi še sedaj spala, ti pa že 'noriš' s psom." Jaz pa še enkrat: "Jaz sem rad s psom..." Gospe sem se v dno duše zasmilil, pa potem še jaz sam 'gruntam' in se sam sebi zasmilim. Si pravim: "Kaj pa je tebe treba bilo, dete ljubo, dete lepo..." Nato pa v jok in na drevo. Saj ne, zakaj pa bi se smilil sam sebi, če pa sem rad s psom. Alo, še enkrat, jaz sem rad s psom, zato mi ni težko zjutraj vstati. Sicer pa sem razmišljal, kaj je gospo tako impresioniralo? To, da sem v dežju bil s psom? Pa nič, sploh ne vem, od kot mi ideja in lepo rečem: "Kaj pes v dežju pa ne živi?" V vsakem vremenu pes živi in če sem se odločil za psa, pač to pride v paketu, kot bi rekla ženin in nevesta: "V dobrem in slabem."

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov