Ko še zajčki spijo in mravljice tudi

Od prijateljev slišim, da spijo do dvanajste, celo ene popoldan. Od kar imam migeca, sem tempo povsem spremenil, niti ne namenoma, v to me je nekako prisilila vsakdanja rutina. Kot med delavnikom sem se tudi danes zbudil ob pol šestih, pa sem malo poležaval do šeste, ko je treba vstati, sicer moram potem čistiti pesjak. Pes ima uro in ritem, če ga ne dohajaš imaš dodatno sranje, pa to dobesedno. Ta mali kipi od sveže energije. Ne vem, če mu kdo ponoči ne meče kakšnih energijskih pijač. Ko ga spustim iz pesjaka, se mi tako tišči ob noge, da je pravo veselje. Nato pa gre odtočiti. To je prava poplava, teče in teče in teče. Nato pa seveda pride k meni, da začneva z metanjem žoge. Moji ubogi sklepi, ko bi se mi vsaj ljubilo prepogniti. Nič ena, dva, tri in že dirkava. Psa nekaj-krat gor in dol z žogo. Počakam, da opravi še tisto večjo potrebo in že 'šibava' na sprehod. Ura 15 minut čez šesto zjutraj. Na ulici ni žive duše. Je tako kot pred leti za časa žajfaste nadaljevanke Esmeralde, ko so ljudje čepeli pri TV. Vse kar slišiš in vidiš na ulici je lajež psov. Pa še to bolj osamljeni primeri. Šibava midva v gozd. Tam ta mali opravi še tisti drugi del potrebe in nato se lahko v miru sprehajava. Ja če ne bi imel igle v tazadnji. Debelo uro se sprehajava po gozdu in skoraj celotno pot mu mečem veje, da teče za njimi in jih nosi k meni. Hočeš nočeš delava na pozornosti, še sama se ne zavedava kako. V gozdu se sliši samo žvrgolenje ptic, ti so edini zgodnji. Srn še ni, zajčki spijo, še mravljice niso vstale. Kipeča energija pa zvesto nosi veje, kot bi bil plačan na kilometrino. Nekaj čez pol osmo se vrneva ponovno na ulico. Ljudje se že prebujajo, tu pa tam je že kakšen starejši gospod ali gospa zunaj. Vse kar opaziš ob tej zgodnji uri so penzionisti in naju. Pozdravim: "Dober dan." Odgovor: "Dobro jutro. Sta pa zgodnja." Tristo kosmatih medvedov, ko ti pa upokojenci, ki zgodaj vstajajo, rečejo, da si zgoden, potem pa je že kriza. Še zlasti, ko se zaveš, da so dejansko tudi oni zaspanci.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov