Skriti zaklad


„Jaz imam igračko, ti je pa nimaš.”
Ali se vam je že kdaj zgodilo, da ste neko stvar založili in jo potem kasneje, ko jo več niste potrebovali tudi našli? Pobalin jé brikete tako, da lepo leži zraven posode s hrano in v miru uživa hrano. Ko je sit, pa se začne igra. Tako da včasih najdem hrano po celem pesjaku razmetano, posodo s hrano pa povsem na drugem mestu, kot je običajno. Danes je tinček pobalinček hrano zasipal tako, da jo je polovico bilo pod pasjo uto. Uta je namreč za pet centimetrov dvignjena od tal, tako da je možno, da se kakšna briketa odkotali pod uto. Okrog in okrog ute so majhni zidaki, še od časov, ko je bil še svet še črno bel, oziroma ko je bil tinček še mali 'picek' in da ne bi glave v luknji pustil. Odmaknem zidake in kaj vidim? Pod uto je pravi zaklad. Našel sem pet žog, eno veliko, eno majhno in tri srednje velikosti. Pa te žoge sem iskal kot Indijana Jones skriti zaklad.

„Halo, najdi si svojo igračo.”
Pa to še ni bilo vse, pod uto je bila še kanglica in piskajoča račka. Ja račka, ja piskajoča. Oj, kakšno veselje ob snidenju s starim prijateljem. To račko je tako stiskal, da je bilo pravo veselje. Legel je na travo in naenkrat sem jaz bil peto kolo. Pa tista mala žogica je bila zanimiva, sem mu jo dal, ko je bil res še mali palček. Legel je na hrbet in metal žogo v zrak in zraven na žogo renčal. Hec je ta, da nimam pojma, kako je lahko pod uto pravil vse te igrače. Sem sedaj odvečne zidake odstranil, ker mi je kapnilo, da je tinček pobalinček že odrasel in da ne bo več glave noter pustil. Nič še metlo vzamem in počistim ves prah, ki se je nabral. Sem mislil, da bo tole dolga zgodba, vendar je veliko žogo že zgrizel, pa raca ima tudi že drobne luknje, tako da so ji ostale le še minute do dokončnega prenehanja piskanja. Pa to še ni vse. Iščem še eno žogo. Vprašanje, kako dolgo se bom še šel raziskovalca, dokler ne bom zopet ugotovil, da je le-ta pred nosom, vendar dobro skrita na nepredvidljivem mestu. "E daj Moko, ne me 'zezat', pa sem prestar 'butl', da bi se šel skrivalnice."

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov