Črnogorski fitnes


„Bzzzzz...”
Ne želim biti žaljiv do narodne skupnosti, vendar je po svoje povsem razumljivo, da v črnogorski poletni vročini, se nikomur nič ne ljubi. V soparnih, vročih, peklenskih dnevih, se prileže le ležanje v senci. Temu pri nas hudomušno pravimo 'črnogorski fitnes'. Zakaj ravno fitnes? Vležeš se na ležalnik, ki je trd kot kamen, na toplega sončka in ko je vse tako lepo sproščujoče, zaspiš. Po eni uri se zbudiš, opečen od sonca, hrbet pa boli kot bi bil na fitnesu. Torej si zdelan kot svinja. Topel sonček je žgal kot že dolgo ne. Pa ta fitnes sem moral dati skozi. Mali je bolj brihten kot jaz, je legel v senco in tudi lepo zaspal. Jaz pridno 'pančam' in po kakšni uri, me neka mokrega poliže po obrazu. Oooo blondinka si ti? "A, ha, a, ha,..." je globoko dihala. O super, odprem eno očko in res pred mano je blodinka, moj Moko. Se malo nasmejim, in zastokam: "Aaaa," lice mi je skupaj zlepilo - sonce ožgalo. Si mislim, gremo v senco še malo lenariti. Žal, ne bo šlo. Pobalinček je spočit in treba bo delat. Malenkost se oblači in greva midva na sprehod. V gozdu je tako hlad, tako da ni problema, če kakšno 'turo udariva'. Pot pod noge in že greva na eno uro dolg sprehod. Prideva na staro mamino domačijo, kjer smo pred dvema dnevoma pokosili travo.

„O moja 'basika'...”
S ta malim že kakšen mesec delava sled, predvsem takrat, ko jaz nisem len. Na travniku poiščem primeren prostor in začnem hoditi stopalo ob stopalu in za vsakim korakom nastavim hrano. Nato 'ovohalček' gre in sledi moje stopinje, torej išče mojo sled. Hkrati pa dobiva za vsak korak hrano. Ni boljše motivacije. Voha: zelo rad, jé priboljške: zelo rad. Postavim psa pred sled in začneva. Prvič po kar nekaj poskusih je naredil sled zelo dobro. Pustil je samo en priboljšek, dejansko preskočil. Ko najde zadnjega, sledi zelo pomembna naloga. Psa je potrebno iz lovskega nagona 'spraviti ven'. Mečem žogo, da ga spravim iz tira ovohavanja. Hlad se že čuti, jaz izčrpan, Moko s polnimi baterijami. Nič, greva domov, saj je samo ena ura hoje. Tako si misli Moko, jaz pa 'čem crknit'.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov