Generalka oz. kdo je sedaj gospodar


„Po krtačenju sem lep.”
Včasih je bila navada, da se je pred veliko nočjo, okrog hiše in v njej na veliko pospravljalo. Tako da se je po domače reklo, da se dela generalka. Hiša se je pošteno očistila, vsa krama, ki se je čez leto navlekla, se je odstranila in okolica uredila. Tako nekako sva s psom naredila generalko. Šla k 'frizerju', jaz v vlogi frizerja, ter se pošteno počesala. Tu pa tam, predvsem pri ušesih, se je nekaj dlake tako zelo sprijelo, da je nisem mogel razčesati. Vzel sem škarje in vrhnji del dlake odrezal, nato pa preostali del skrtačil. Bila sva tudi pri 'zobozdravniku'. Sva gobček odprla in sem temeljiteje pogledal ali ima še vse zobe. Saj ne, pogledal sem, če ima kaj umazane zobe. Tu pa tam se je malenkost nabralo majčkeno umazanije. Ga hranim z briketi, tako da ne rabim vsak dan čistiti zob. Moram pa k mesarju po vampe. Z drgnjenjem vampov ob zobe, se le-ti precej dobro očistijo. Greva k otorinolaringologu. Ste si 'zlomili' jezik? To je zdravnik za ušesa, nos in grlo. Pogledava ušesa in jih z vlažnimi robčki za dojenčkovo ritko, počistiva. Sicer ne grem preveč globoko v uhelj, je pa nekoliko neprijetno, tako da se nato z glavo otresa. Sledi, kopalna terapija, nekako tako, kot dama leži v banji in ji prijazen gospod umije hrbet. Moko stoji kot da bi bil na tla privarjen. Jaz pa skačem okrog njega in ga šamponiram in spiram z vodo. Po kopanju? Masaža. Ko se otrese, ga s krtačo počešem, da mu dlaka ne štrli na vse strani. Pa naprej? Pedikura in manikura. Za enkrat nista potrebna, ker veliko hodiva po asfaltu, tako ta negovalna razvada za enkrat ni potrebna. Pa naprej? Kozmetičarka in stiliska. Mu moram oblekico obleči in ga s pudrom namazati. Ajd, ne ga lomit. Nisem tako prismojen kot Paris Hilton, ki ima v Angliji celo resničnostno oddajo o oblačenju psov. Konec koncev pa se jaz sedaj vprašam, kdo je sploh gospodar in kdo sluga. Sem se toliko nagaral, da bi tokrat tudi jaz bil pes in nejevoljno dejal: "Ajmo služičad, pohitite, postrezite me, imam že vse štiri od sebe."

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov