Provčki


„Pri enem letu.”

„Pri treh mesecih.”
Po koncu vadbe naših "velikih psov", pridejo malčki na vrsto. To so oni "provčki", iz prvega razreda. Tako smo vsaj v srednji šoli pravili prvošolcem, seveda mi četrtošolci napol odrasli, dejansko pa še vedno zelo zeleni, smo se počutili "nekaj več", ker smo mukotrpno pot že prehodili. Tokrat sem bil v vlogi motečega motilca. V vrsto smo se štirje postavili in kužki so morali slalom delati med nami. Naša naloga je bila, da pse čim bolj motimo, vendar z določenimi pogoji: stati smo morali bolj ali manj na mestu, psov se nismo smeli dotikati, jim dajati hrane ali jih strašiti. Bistvo je, da smo jih morali klicati k sebi, da bi se z nami igrali. Tole je za ta male kužke zelo velika skušnjava. Vem, kako težko je bilo mojemu mulcu, ko je bil v kužkovi vlogi, tako da sem mu v nos "klačil" klobaso, da sem ga malo pritegnil. No ne dobesedno. Mi štirje motilci smo včeraj kar tekmovali, kdo bo bolje pritegnil kužke. Ko so vajo kužki nekajkrat ponovili, smo se že smejali in napovedovali: "Ej, tale bo pa mala malica." Nato pride na vrsto kvadrat. Štirje motilci se postavijo v navidezni kvadrat. Kuža gre v sredino in sede. Motilci se po diagonali približamo na meter razdalje, "migec" pa mora sedeti. Se prav vidijo razlike med pasmami. Manjši psi se pogosto tega ustrašijo. Eni psi so igrivi in takoj pridejo k motilcu. Ovčarji pa so zelo radovedni. Ponavadi lepo sedijo, vendar "glava" dela in vrat se suče v vse smeri. Pravzaprav sem šele včeraj opazil, koliko je moj kuža napredoval od male šole. Z njim sem vsak dan, tako da napredka ne opazim, dokler ne dobim oprijemljive primerjave. Tem malim "mulčkom" resnično ne gre po glavi nič drugega kot skakanje, igranje in oh in sploh vse druga razen poslušanja gospodarja. Pa takšen je bil tudi moj pobalin, pa to je pri malčkih povsem normalno, saj so še vendar otroci. Je pa vodnike teh pobalinov prav zanimivo opazovati, kako jih kužki utrudijo. Ko sem jih gledal, sem opazil najpomembnejšo stvar in sicer šola ni namenjena učenju psov, ampak vodnikov.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov