Nas i Rusa ima 200 milijuna

Še iz rajne Jugoslavije je poznan srbski rek: "Nas i Rusa ima 200 milijuna" (Nas in Rusov je 200 milijonov). Rek pa želi poudariti, da je Rusija zaveznik in da se ne igrati z velikim bratom. Ali pa izjava Danny DeVita v filmu Dvojčka, ko ga brat dvojček v vlogi Arnolda Schwarzenegger reši pred 'gorilo': "Who messes with me messes with all my family." (Kdo se zaplete z mano, ima na grbi mojo celotno družino.) Ponovno sklicevanje na večjo avtoriteto. Pa da nadaljujem z zgodbo. Z Mokom sva skupaj težka 100 kg. Tako da z nama ni šale. Danes sem psa tehtal z domačo tehtnico, da sorazmerno s težo doziram ampule proti klopom. Najprej jaz stopim na tehtnico odčitam težo, nato v naročje dvignem psa in ponovim zgodbo, s to razliko, da mora nekdo drug odčitati težo na tehtnici, ker na srečo nimam tako dolgega vratu kot žirafa. Nato pa osnovnošolska matematika pove, koliko je pes težak. Komaj dam psa na tla, pes je težak kot svinec. Se že kar nekaj mesecev nisva tehtala, pa je vedno bil zelo nadležen z grizenjem, danes pa je bil miren kot "bubica". Tehtnica je pokazala, da se ta mali iz meseca v mesec redi, jaz pa iz meseca v mesec hujšam, če lahko rečem, da je 5 kg sploh hujšanje. Ja, ja, vem, dekleta bliža se poletje in bo treba pomarančasto kožo skriti, da se ne bo bohotila v kopalkah. "Jaz sem izkusil na lastni koži in govorim iz izkušen, da ta izdelek resnično pomaga. Izberite naravno terapijo Mokogon. To je pes Moko, ki te 'goni' po dolgih sprehodih." Sicer pa klopi že lezejo na veliko. Še sreča, da je ta mali, torej sem jaz veliki brat, če še niste razvozlali, bele barve in zelo hitro opazim, če je kakšna premikajoča črna pika. Sicer je najboljša 'terapija', da psa po sprehodu dobro počešete, saj klopi dolgodlakega psa ne ugriznejo takoj, ampak šele po dveh urah. Moram pa s klopi paziti, da češem na beli podlagi, da naslednjič ne napišem: "Midva z Mokom imava skupaj deset klopov."

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov