To je velika svinjarija


„E čuj, kje je oni pretepač?”
Po dolgem času se je začelo gonitveno obdobje psov. Dejansko se gonijo le psice, psi so vedno pripravljeni za akcijo. Po ulici, travnikih, gozdovih je kar nekaj psov. Prav neverjetno se mi zdi, kako so ljudje brezbrižni. Pri sosedovi psici cel dan 'dežurajo' psi, očitno se lastniki sploh ne vprašajo, če bodo njihovi psi kaj jedli. Psi so po vrhu še agresivni, tako ko greva z Mokom nič hudega sluteč po ulici, se 'vsipa' sedaj eden sedaj drugi pes. Je pa sreča, da je moj ta mali že velikan, tako da se mu večina psov ne upa približati. So pa podobne zgodbe v kombinaciji z lastniki psov. Z Mokom sva bila na travniku. Pa je lastnik nemškega ovčarja, psa poklical k sebi, pes povsem gluh takoj pridivja k mojem psu. Od daleč pa se je lastnik že drl, da češ ne bo nič, ker je kuža priden. Kuža pa pridivja k mojem psu v napadalni pozi. Če bi bil Moko malenkost bolj agresiven, bi bil takoj pretep. Potem pa še pametna pripomba lastnika, da njegov pes vse lepo uboga. Tako da ga je dal na sedi in pes je sedel. Jaz pa sem vljudno rekel, da pes, ki ga ne morete odpoklicati, je vse ostalo znanje nič vredno. Prosil sem ga, naj ga ima na vrvici in ga ne spusti, dokler ne bo odpoklic brezhiben. Ne maram, da moj kuža dobiva negativne izkušnje z drugimi psmi, ker psa lahko marsikaj naučiš, zelo težko pa je odpraviti strah pred psmi. Ko nekajkrat dobi pes negativno izkušnjo, je potem izredno težko karkoli z njim delati v bližini drugih psov. Meni na sprehodih je vseeno ali je pes spuščen ali je na vrvici ali ima nagobčnik ali je v železni kletki, bistveno je, da je pod nadzorom lastnika. Vse ostalo je aroganca lastnika in velika nesramnost, če se izrazim politično: "To je velika svinjarija."

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov