Poglej me v oči


„Pazi.” „Kaj bi že spet rad?”
Ko psa učim hoje ob nogi, je doma to že mačji kašelj. Moko me gleda v oči in lepo hodi ob levi nogi. Seveda tega ne smem početi predolgo, ker potem koncentracija pade v vodo in učenje je tako brezplodno. Je pa večji hec to početi na travniku ali pa na primer na prometni ulici. Prav tako ko psa posedim na sedi, preden začneva hojo ob nogi, v večini primerov gleda povsod okrog razen mene ne. Jaz sem mu ta zadnja briga. Pozornost sem skušal pridobiti na več različnih načinov. Na primer ko pes sede, držim za vrvico in se s hrbtom proti njemu za dve tri sekunde oddaljim korak pred njega. Tole zna biti zanimivo in delujoče, vendar vedno ne deluje. Včasih celo vstane, ker sem jaz pozabljiv in mu pozabim reči sedi, preden stopim korak naprej. Nekako sem razmišljal, kako psa pripraviti do tega, da me gleda v oči. Na silo se to da doseči tako, da ga vedno pocukaš za povodec in rečeš poleg ali gremo ali kako pač rečete psu, da gre ob nogi, vendar ker sila rodi silo, ta zadeva ni preveč

„Pazi.” „Malo miru prosim.”
učinkovita ali pa je vsaj neprijetna za psa. Razmišljam, kdaj je ta mali pozoren. Enostavno, ko dobi klobaso seveda. Rečem: "Pazi," in z roko sežem proti mojim očem in z dvema prstoma, kazalcem in sredincem, pokažem na oči, s palcem, prstancem in mezincem pa držim kos klobasice in zraven si zapojem "Poglej me v oči in lahko si brez skrbi. Vem, da isto čutiš tudi ti..." kot pevke, dejansko pevci, Sestre v pesmi Samo ljubezen. Tole pesem ne pojem na glas, da ne bi začel ta mali cviliti. Ko me Moko pogleda v oči, ga takoj pohvalim in mu dam papico. Tale 'pazi' dela čudeže. Takoj ko ni pozoren name, rečem pazi in že se pogledava z očmi. Na sprehodu, ko kakšen 'grdi' pes spušča 'nesramne' glasove, je pazi kot nalašč za pritegnitev pozornosti. "Pazi," hej alo, če vam rečem pazi, me morate gledati v oči.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov