Kje si dobil psa?


„Sem pozoren!”
Zadnjič sem v gozdu srečal gospo, ki je rekla, da je belinko pravi lepotec. Ljudje se ozirajo za psom in so presenečeni nad pojavom. Ja kaj pa jaz, mene sploh ne opazijo, bi moral gol po gozdu skakati. Kar dva daljna soseda sta se zanimala za pasmo, kje bi ga lahko dobila. Prvi je mislil, da je to belgijski ovčar, drugi, da je sibirski haski. Ko vprašam, če so jim všeč nemški ovčarji, dobim odgovor: "Ne tega psa sem že imel, pa so preveč agresivni." E moji dragi tovariši in tovarišice psa se nikoli ne izbira po tem, kako je lep, ampak vedno po karakterju psa. Jaz sem švicarja izbral, ker hodim vsak dan na debelo uro dolge sprehode. Pri srcu mi je karakter psa nemški ovčar, ki je odločen, brihten, delaven pes in dober čuvaj. Prebiral sem knjigo psov in izbiral med karakterji psa. Ko sem prišel na stran nemškega ovčarja, sem opazil različne barve, od klasično črno-rjave barve, sive barve, črne barve, rumene barve in bele barve. Takoj sem postal pozoren. Sem rekel, to je pes, ki je zelo blizu temu, kar želim. Na spletu iščem več o belih ovčarjih in glej ga zlomka, na "učku" mi pade švicar, dolgodlaki belinko. Srce mi je kar zaigralo, takoj sem želel vedeti več o karakterju psa in ko sem opazil, da je pisalo v stilu 'tip nemškega ovčarja z nekoliko nežnejšim karakterjem' sem vedel, to je pes, ki ga želim! Torej estetika je le pika na i. Podobno kot izbiramo avtomobile. Tudi meni so zelo všeč visoko-razredni mercedesi, vendar to ne more biti kriterij za izbiro. Najprej moraš izbrati lastnosti, ki so primerne za tvoj žep in način življenja, šele nato med zadnjimi izbirami je lepota. In kaj sem povedal daljnima sosedoma. Praktično nič, ne želim, da dobijo psa lastniki, ki bi psa imeli zaradi lepote.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov