Poduhovljen Rex


„Skrit za plotom čakam...”
Od kar sem ta teden doma in ležim v postelji zaradi prehlada, imam to čast, da si lahko ogledam vele-mojstrske stvaritve filmskega sveta. Ponavadi jaz zelo malo gledam televizijo oziroma skoraj nič. Tako da sem bil prav presunjen, kakšne dovršenosti si filmski svet izmisli. Ker pač po TV ni nič pametnega, gledam Rexa. To je prečudovit nemški ovčar, ki so ga očitno uspeli naučiti 'svašta'. Tako zelo inteligenten je, da mi gre že kar na bruhanje. Pa ta pes povsem samostojno razmišlja, nobenega poveljevanja ni potreben, res impresivno. Zmožen je celo tega, da se skrije za grm, povleče vejo k sebi in ko se nepridiprav približa, to vejo spusti v njega naravnost v glavo in le-ta obleži. Ali pa še ena mojstrska. Pes se priplazi v hišo, povsem neslišno seveda. V hiši je policistka z zvezanimi rokami na hrbtu. Pes je tako inteligenten, da točno ve, kje je potrebno gristi in ko zasliši šum iz sosednje sobe, se samodejno skrije in potem v pravem trenutku nadaljuje z grizenjem vrvice. Takšnih 'cvetk marjetk' je kolikor hočeš, prav neverjetno kakšna inteligenca. Do sedaj sem mislil, da je samo Holivud tako prismojen, da ljudem prodaja 'nemogoče misije'. Sicer pa moram reči, da tudi moj Moko dobiva zelo dobre inteligenčne sposobnosti. Preden sva šla pred dvema tednoma na vadbišče, sem rekel Moku: "Ko prideva na vadbišče začni lajati vse povprek." Pa ne morete si misliti. Moj ta mali je tako pameten, da še preden sva prišla na vadbišče je začel lajati. Ko bo moj Moko tako velik kot Rex, grem stavit, da si bo Rex ponovno dal sprednje tačke pred oči, zaradi osramočenja.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov