Trobentač


„Še malo treniram, pa bom v 'bendu'.”
Ko psa spustim iz pesjaka, bi pričakoval, da bo tekal okrog hiše, pa več ne. Sedaj se je kuža malce umiril, ni več hitri dirkač, ampak od časa do časa si najde kakšno igračo in leže na tla ter začne gristi. Iz pesjaka tako in tako vedno gre s kakšno igračo, pa naj bo to žoga, prašiček ali kaj drugega. Pasjo uto mi je pri vhodu že precej zglodal. Tudi stebriči so polni sledi pasjih zob. Psu sem v pesjak dal bezine veje, te so v sredini votle in dovolj mehke, da jih lahko pregrizne. Pretrde palice mu ne dajem, da si ne bo poškodoval zob.

„Alfi zapoj. Jaz sem muzikant...”
Tako ta mali grize vejo, pasja uta pa je v nedotaknjenem stanju, vsaj tako upam. Belinku je zelo všeč gumijasta cev. S to cevjo se podiva po dvorišču in vedno leti za njo in jo grize. Sem pa pred nekaj dnevi šel v klet in ko se vrnem vidim, da mali 'gricka' cev. S to cevjo se prevrača, obrača glavo sem ter tja, da bi jo z vseh strani dosegel. Jaz opazujem tega pobalina in čez čas mu celo uspe, da v cev povsem po naključju izdihne in cel je lepo zapela. Evo ti, si mislim, ko boš velik boš 'muzikant'. Po kakovosti se boš lahko mirne duše pridružil 'turbo sceni'. Pa še zraven boš, ko bodo 'cicike' migljale. "Hopsa, hopsa, ena, dva."

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov