Težak kot žakelj krompirja


„Malo poležim, da si odpočijem.”
Mala šola se je končala. Po zgledu pridnih šolarjev sva tudi midva pazila, da ne bi izpustila kakšne ure učenja. Tako sva pridno bila na vseh učnih urah. Ker se je šolanje končalo, sem se odločil, da je sedaj pravi čas za kastracijo psa. Da se belinko ne bi umazal, sem ga zjutraj ves čas imel na povodcu. Komaj sem čakal, da opravi potrebo, da lahko odpujsava domov. Psa v avto in že sva pri veterinarju. Ker sem bil dogovorjen za uro, sva bila takoj na vrsti. Prava redkost dan danes. Moko dobi narkozo in jaz lepo počakam, da zaspi. Malce mu gre na bruhanje, ker je tešč, pa bruhati ne more. V čakalnici nisem čakal, da ne bi delal gneče po nepotrebnem, tako da grem jaz domov in se čez debelo uro vrnem. Moko se je že prebudil, tako da opraviva formalnosti in sva že pripravljena na odhod. Ker ni mogel vstati, sem šele sedaj videl, kako je težak. Ta mali ima 31 kg, kar je skoraj polovico moje teže. Teža pa se še bolj občuti, ker pes nima nič moči, tako da je na rokah slonel kot žakelj krompirja. Bravo jaz, sem močan kot bik. Tole naj bo uradna verzija, sicer pa sem se skoraj v hlače 'podeval'.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov