Sem psa pretepel kot bika


„Jaz sem šef.” „Jutri pridi.”
Da ne bo pomote, ne mojega psa in tudi ne jaz! Pred nekaj meseci sorodnik razlaga, da je njegov bližnji sosed imel dobermana. Pes je čez čas postal tako agresiven, da se mu nihče ni smel približati, ko je ležal na fotelju. Enkrat je celo ogrizel ženo. Takrat je lastnik psa pretepel kot bika. Od takrat naprej pes vedno s povešenimi uhlji in sključen zapusti fotelj, ko vidi lastnika. Sorodnik nadaljuje, da tej pasmi z letih začne rasti kost v možgane in se psom zmeša. Sorodnik je natresel toliko neumnosti, da sem moram reagirati. Prvič, dobermani so lahko pridni kot mucke, če jih vzgaja primeren lastnik. Da je pes postal oblasten, je kriv lastnik in ne pes. Dobermanom ne raste nobena kost v možgane, to je pravljica za lahko noč. Je pa povsem normalno, da psi postajajo vedno bolj dominantni, če jim pravočasno ne dopoveš, kaj lahko počno in kaj ne. Torej povsem stvar vzgoje. Danes sem se pogovarjal z drugo sorodnico in je rekla, da je sosedov pes zelo nevaren in se mu ne sme nihče približati. Lastnik je psa vedno, ko mu je dal jesti, dražil z neumno 'moje moje'. To je pripeljalo do tega, da mora sedaj privezanega psa hraniti tako, da mu da hrano v posodo in potem z motiko potisne hrano proti psu. Sem odvrnil, pes ni nič kriv. Naučil se je le, da mora biti izredno agresiven, ko dobi hrano. Pa Moko? Jaz dam psu za jest in potem lahko z roko sežem v posodo in del hrane vzamem med tem, ko belinko povsem umirjeno jé. Bika bova midva z Mokom opazovala samo od daleč.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov