Kdaj bo že enkrat konec tega 'rignl-špila'?


„Še imam jaz cele noge?”
Sem sprva mislil, da so samo otroci otročji. Pa bi lahko rekel, kot v najbolj znanem citatu iz slovenskega filma To so gadi: "Jok brate, odpade." Na ulici se dobijo 'stari butli', vsak s svojo nabirko 'municije' in spuščajo rakete, pokajo s petardami,

„Pa kaj se to blešči.”
spuščajo takšne in drugačne svetleče 'švigi-švage', ki po vrhu žvižgajo in donijo, da se zemlja trese. Na nebu se ustvarjajo raznorazne in raznobarvne palme, oblački in podobne ustvarjalne umetnine. Potem pa: "Si videl, kako je to raketo razneslo?" "Ta pa je počila." "Joj, kako se je zabliskalo." "Čutiš vibracije?" Jaz sem z Mokom zunaj, da malo teče levo in desno. Pa od daleč poslušam te neumnosti, ki se slišijo kot kuharski recepti tete Lizike za govéje vampe. Vsakokrat ko poči, vsi psi na ulici v lajež vključno z mojim pobalinom. Tole pokanje ni druga kot eno psihološko mučenje psov, mačk in drugih živali. Sedaj že komaj čakam, da bo že enkrat konec tega 'ringl-špila', pa saj vendar gre za popolno neumnost, ko se na koledarju obrne eno leto. Ne pravim, da se ne prileže dopust in praznično vzdušje, vendar kdo bo pa jedel Lizikine goveje vampe?

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov