Family meeting

Ponavadi se zbere družina in počne kaj zanimivega skupaj. Tako smo tudi mi včeraj imeli 'seanso'. Pes je bil umazan, da je po trebuhu in tačkah bil črn od umazanije. Ker sem danes peljal psa k veterinarju, mi ni ostalo drugo, kot da psa umijem. Zunaj je bilo precej mrzlo, zato sem se odločil, da ga bom okopal v kleti. Tole je prava pustolovščina. Ponavadi ga kopam v pesjaku, kjer mi pes ne more pobegniti. V kleti pa je bolj zanimivo, predvsem za psa seveda, ker je precej večji prostor. Sprva sem mislil, da ga bom sam obvladal, pa sem nosil vedro po celi kleti, da sem ga dohajal. Nato sem rekel očetu, da ga naj prime za povodec, kar je psu omejilo gibanje. Potem mi je še mama pomagala in nosila toplo vodo, tako da sem imel vedno dovolj vode pri šamponiranju in kasneje pri spiranju. Sedaj lahko rečem, da smo imeli pravi 'family meeting'. Psa sem nato brisal s številnimi brisačami, časovno skupaj precej več časa kot kopal. Tole je še večja veselica. Pes na povodcu, z eno roko držim lažno brisačo in eno ta pravo za brisanje. Z lažno brisačo ga motim, da se igra, med tem, ko jaz s ta pravo brišem. Psa sem po najboljših močeh osušil, potem pa sva šla na sprehod, da bi se dodatno še osušil. Tole je bila prava nočna mora. Pes poln energije, prvič zaradi tega, ker sem ga skopal in je bil ves osvežen, drugič pa zato, ker ga pred sprehodom nisem mogel spustili na prosto, da bi se znorel, ker bi se preveč umazal. S sprehoda sem prišel precej izmučen. Verjetno v tej obliki kar zadnjič.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov