Psihološka vrvica


„Kamorkoli grem, mi sledi vrvica...”
Po televiziji sem gledal oddajo, da psa lahko discipliniraš tako, da mu okoli vratu daš električno ovratnico in potem na daljavo sprožiš signal, ko želiš, da pes odreagira, na primer pri odpoklicu. Tale priprava je seveda za zelo zelo trmaste pse in jaz niti približno ne želim kaj podobnega z mojim pobalinom. Ta mali je pred enim mesecem precej nagajal pri odpoklicu. Tako da sem si priskrbel deset-metrsko vrv in mu tako odvzel prostost, ter ga na sprehodih po travniku klical k sebi. Sprva je to bila muka za psa, pa vendar nisva imela izbire. Mesec dni delava midva z deset-metrsko vrvico in ko sem dobival zaupanje, da se na odpoklic odzove, sem vrvico spustil iz rok, sprva sem bil zelo blizu vrvice in pogosto odpoklical psa, da le ne bi doumel, da je povsem prost in da mu odpoklica ni potrebno narediti. S spuščeno vrvico delam dva tedna. Včeraj sem prišel na travnik, pes je bil precej umirjen, prava redkost. Dam psa na deset metrsko vrvico in greva brez da jo držim v roki. Ker sem zjutraj psa odpoklical, kljub temu da je pri ograji bila mačka, sem sklenil, da je pravi dan, da poskusim psa odvezati. Odvežem psa, pes se obnaša povsem normalno. Odpokličem psa in on se odzove in priteče k meni, kot da bi vedel, da ga lahko povlečem za vrvico. S tem sem dosegel, da Moko ve, da je med nama psihološka vrvica, katero lahko kadarkoli povlečem s samim odpoklicem.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov