Če jé listje ima glisto

Že nekaj dni zapored opažam, da ko psa zjutraj spustim iz pesjaka in ko prevoha vse kar je pač nujno zjutraj za prevohati, da se najé listja od domače repe in potem po nekaj minutah lepo bruha. Ta ritual traja kar nekaj minut. Najprej se najé, nato hodi z malenkost razkoračenimi prednjima tačkama, ušesa rahlo usločena nazaj in potem ga začne 'cukati'. Vleči ga začne malce naprej in ponovno nazaj, dokler pač ne opravi naravnega opravila. Za povrh pa moram paziti, da ne bi vseh teh dobrot nazaj pojedel, ker mu očitno zelo teknejo. Glede na to, da sem na predavanju v mali šoli slišal, da je opisana značilnost, verjetnost, da je pes kakšnega notranjega zajedavca dobil, v stilu kakšne 'glistice' ali kaj podobnega, sem šel k veterinarju in rekel, da naj mi da tabletke za odpravljanje notranjih zajedavcev. Povsem možno je namreč, da je kakšna sosedova mačka pojedla kakšno miško, ki je bila bomba notranjih zajedavcev, potem mucika 'kaka', moj radovednež pa kaj preveč 'popapa'. Takšne radovedne 'operacije' so povsem normalne za pse in je pač potrebno poskrbeti, še zlasti, ker je pri hiši dve leti star otrok, da se notranji zajedavci odpravijo, da ne bi še otrok kaj odvečnega 'popapal'. Danes zjutraj sem dal dve tabletki in danes zvečer ponovno dve, pač v skladu z navodili priloženimi v škatlici z zdravili. Tabletki zavijem v rezino narezano klobasico in le-ta tekne kot že dolgo ne. Bom hitro videl ali sem se kaj v mali šoli naučil, če ne pa še vedno lahko peljem psa k veterinarju in tam rečem: "Pa kaj se sedaj repenčite, saj ste vendar rekli, če jé listje in bruha ima glisto."

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov