Magnetne silnice in mala šola

Še pomnite 'tovariši' iz osnovne šole, ko smo pri fiziki spoznavali magnetne silnice. Ko je učitelj dal plus in minus magnet skupaj, sta se magneta privlačila, ko je dal magneta z enakim polom, sta se odbijala. Hkrati je prikazal, da se manjša magneta rahlo privlačita, večja magneta pa močneje. Zakaj sedaj obujanje te fizike. Zelo preprosto. Greva v malo šolo, jaz precej nadut, da moj pes zna 'svašta'. Zna sedi, prostor, poleg, stoj, prinesi (žogo), spredaj (pride pred mano), sem, glas, drži (drži predmet in ga ne spusti), spusti (spusti predmet, ki ga trdno drži), pa še morda kakšno drobnarijo. Prideva midva na vadbišče, pes ne dela nič. Ne samo nič, popolnoma nič. Kot bi se mu spomin povsem zbrisal. Vse kar on vidi je igranje s psmi in ovohavanje. Tako zelo me je vlekel, da me je potem še naslednji dan roka bolela. Samo ovohavanje in še enkrat ovohavanje. Če sem doma jaz bil magnet z eno enoto silnice in se je pes ravno tako privlačil z eno enoto. Na vadbišču pa so bile vonjave najmanj 10 enot silnic, meni pa je motivacija hitro padla najprej na 0,5 enote, nato pa krepko pod 0,1. Povsem normalno jaz sem bil povsem nezanimiv za psa. Morda bi v tem primeru lahko rekli, da sva bila celo magneta z nasprotnim polom. Domov sem prišel popolnoma izmučen, fizično, umsko in duševno. In sklep: moj pes na tujem terenu ne zna nič, popolnoma nič. Nato pa v jok in na drevo.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov