Grizika

S sodelavki se pogovarjava, kaj ona naredi, da se pes odzove, ko je na vadbišču s sto in eno vonjavo in ko bi pes počel karkoli drugega razen, da bi bil z vodnikom. "Povsem enostavno, potrebno je, da psa čim bolj umsko navežeš na sebe." Kaj? Najprej v trgovino po griziko - to je igrača, ko pes grize in lahko lastnik v roki drži igračo, pes pa vleče. En teden 'trdo' delava, dejansko se igrava kot zmešala - vse ostale igrače sem spraznil iz okolice hiše in jih dal v pesjak, tako da sem bil jaz zunaj pesjaka edina igrača. Vlečeva to griziko in pes je čez nekaj dni povsem nor v igračo. Ko ga pokličem in vidi, da imam griziko v roki, s polno hitrostjo leti proti igrači. Potem pa se vlečeva in vlečeva in tako jaz sedaj s psom delam vse na tem, da bi se čim bolj navezal name. Prej je bilo bolj v tem stilu, da sem psa spustil iz pesjaka in se je on igral s sto in eno igračo, samo mene je videl od časa do časa kot nekega dolgočasneža, ki bi rad, da bi pustil zanimivo igračo in šel k tečnežu. Če se vrnem k enemu izmed prejšnjim prispevkov o magnetnih silnicah, je potrebno narediti to, da je lastnik najmanj deset-krat večja silnica kot katerakoli druga igrača. V mali šoli, ko sedaj pokažem griziko in hitro stopim dva koraka vstran, ter maham z njo kot 'blesav', si pes ne more kaj, da ne bi z vso silo zgrabil griziko.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov