Roditeljski sestanek

Ko otroci hodijo v šolo, se starši zanimajo za svoje otroke. Učitelj pove staršem, kaj otroci delajo, kakšne načrte ima za prihodnje in vse o tem ali so otroci ušpičili kakšno neumnost. Tako sem bil tudi jaz na roditeljskem sestanku za malo šolo, katero bova začela obiskovati z Mokom. Med več kot enournim uvodnim predavanjem, sem si zapomnil nekaj zanimivih točk. Ena izmed njih je 'kaj se bodo psi naučili'. Na to vprašanje udeleženca sestanka, se je iz publike nekdo oglasil: "Brati in pisati." in potem seveda krohot zbrane množice. Odgovor pa je bil presenetljivo uporaben. Šola je namenjena šolanju vodnikov in ne šolanja psov. V mali šoli se naj bi učili o pasji negi, torej kako očistiti ušesa, postriči kremplje psu in podobno. Mimogrede, ko sem poskušal ostriči prvi krempelj mojemu prejšnjemu psu, se je kri kar v curku vlila. Druga bistvena stvar, ki se je naj bi pes naučil je odpoklic. Moko pride brez težav, če ni motečih faktorjev na primer kakšen pes, mačka ali kakšen otrok pri ograji. Tretja zadeva pa je socializacija z drugimi psi. To je pa glavni razlog zakaj sploh grem v malo šolo. Niti približno ne želim imeti psa, s katerim ne bi mogel nikamor na sprehod ali da bi se za prvim plotom že tepel s kakšno sorodno podivjano dušo. Naslednjič pa greva skupaj. Po besedah predavatelja moramo imeti zraven štiri stvari: igračo, priboljšek, povodec z ovratnico in psa. Smešno, tudi psa. Če je Moko sedaj mene šolal s svojimi neumnostmi, bom tokrat jaz njega. Pa da vidimo, kdo je bolj trmast.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov