Sila rodi silo

Ta malega so sosedova deset let stara dekleta in fantje precej naučila neumnosti. Ta mali grize kot da bi bil na uro plačan. Pa tem sosedom se zdi 'fino', da mali grize. Vsaj tako se jim je zdelo, dokler ni malce bolj ugriznil. To seveda ni bil pasji ugriz, ampak v stilu, če igračo vzameš, jo pač držim, ker je igrača moja. Tako da sem rekel: "Fantje in dekleta, dame in gospodje, tovariši in tovarišice od danes naprej ni več grizenja." Ker če grizenje bo, potem ga bom jaz 'našpukal'. Psa tako en teden odvajam grizenja in danes je drugi dan brez. Nekako tako kot v društvu anonimnih alkoholikov, ko se predstavijo: "Jaz sem Janez, 14 dni brez alkohola." Tole odvajanje grizenja je bilo precej mukotrpno. Pomembno je, da se držim osnovnega načela: sila rodi silo. In dokler se tega nisem držal, tako dolgo sem zadevico poslabševal. Ko je pes mene 'gricljal', sem ga vstran potisnil. Še z večjo motivacijo pride po več 'hrane', po repete. Odrinem vstran, ta mali laja. Torej sila rodi silo. Nimaš kaj treba je naštudirati zadevo tako, da do sile sloh ne pride. Sedaj sem ta malega 'naštudiral' tako, da točno vem, kdaj bo zobke pokazal. Da ne pozabim, v žepu imam po novem žogo, ko se bliža trenutek, vzamem žogo in ga vzpodbudim, da teče za njo. Tako preusmerim pozornost. Po tednu dni, pes več ne grize. Upam, da bom lahko čez nekaj dni rekel: "Jaz sem Igor, in pes ne grize že 10 dni."

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov