Ogledalce, ogledalce na steni povej


„Nič uhe dol. Razvajen si mali.”
Sva bila pri veterinarju, da je tiste krastice malce ogledal. Pa seveda veterinar malce stiska te krastice, pa očitno psa tole boli in skače sem ter tja po uradno rečeno kirurški mizi, pa grize, s tacami tepta in podobne norčije. Skratka pes precej nemiren. Prvo kot prvo se je očitno zelo dobro naučil, da pri veterinarju ne bo nič prijetnega, tako da je že a priori nestrpen. Pa malce še jaz neučakan, pa potem je kombinacija očitna. Potem je veterinar "pogruntal", da ta mali cvili in grize tudi če ga ne prime za krastico. Ne vem, kaj je kužku, doma ne grize, vsaj ne v takšni meri, da bi za vsako malenkost dotika že delil svoje zobke.

„Razvajen? Ma kje? Daj, da te poližem.”
Pa na koncu reče veterinar, da je tale moj kuža precej razvajen in da mu očitno preveč pustim, ker si kužki zapomnijo vse lumparije, ki jih lahko počnejo. Malo me je presenetila tale izjava, sem mislil, da jaz kužka kar obvladam. Se bom moral v ogledalo pogledati in si naliti čistega vina. Zraven pa lahko še rečem: "Ogledalce, ogledalce na steni, katera najlepša v deželi je tej." Sem sklenil, da bom tokrat še bolj pazljiv in bolj dosleden pri vzgoji. Če veterinar pravi, da je razvajenec, potem bi znalo to kar držati. Tako danes spat brez lizike.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov