'Kva si reku?'

Psu so se pred dvema tednoma na tačkah pri komolcu začele pojavljati drobne krastice. Pa gremo pot pod noge in k veterinarju. Tako se je vsaj včasih delalo, sedaj pa psa v avto in ena, dva, tri in sem že pri veterinarju. Veterinar gleda te krastice in pravi, da se mu je samo dlaka zamotala in da ni nič, da naj samo razčešem in bo vse v redu. Pa mine teden dni, vsak dan krastice večje. Po receptu jaz to zamotano dlako začnem česati, ter opazim, da so krastice dejansko zagnojene, pa še smrdi, kot da bi kdo pod smreko pustil svoj dišeči okrasek. Sprva sem bil skeptičen, da ne bom zopet kreten izpadel, da ga vozim k veterinarju zaradi sprejete dlake. Pa ni kaj, če smrdi, nekaj ni v redu. Ga peljem in veterinar reče, zakaj ga nisem prej pripeljal, da ima že precej zagnojeno. Pa sem rekel, da sem bil pri njem pred enim tednom in da je rekel, da je samo dlaka zavozlana. Glava pokonci in malce začudeno kot sorodnik iz Ljubljane v stilu "kva si reku"? Še sreča, da je veterinar zlat, prijazen, tako da mu ni kaj zameriti. Psu se te krastice izredno lepo popravljajo, tako da so že skoraj izginile. Še kakšen dan antibiotikov in ta mali bo kot iz trgovine, pocukran, zlikan in široki nasmeh na obrazu kot teta iz reklame za pralni prašek.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov