Zločin in kazen

Od časa do časa se vedno zgodi, da veliki raziskovalec kakšno neumnost ušpiči. Teh neumnosti pa je cel kup od hoje po vrtu, do grizenja cevi za zalivanje vrta, hoja po stopnicah, skoki na grmičevje in tako dalje. V zadnjem času pa sem opazil, da je izredno rad na vrtu in da koplje po vrtu in nekaj jé. Pa jaz vprašam doma, če je kdo kaj na vrt dal, pa zvem, da so na vrt potrosili neko gnojilo. Pa saj ni čudno, da je to zanj pravi magnet. Sedaj se vprašam, kako psa spraviti iz vrta ali pa kako mu preprečiti, da ne bo tja silil. Ideja, da z metlo skačeš za psom in ga podiš z vrta, je slaba, ker potem psu delaš še večje veselje, hkrati pa mu daješ razlog, da se te boji. Razmišljati moram tako, da sem jaz bolj zanimiv od vrta. Tako da ga vedno, ko ima namen se odpraviti na vrt, pokličem in začnem tečt. Ko steče k meni, mu dam sladek posladek. Eto, pa se bolj zanimiv kot vrt. Vsa ideja stoji za tem, da po 'zločinu' ne sme biti kazni, ker to kazen lahko kuža povsem napačno razume kot 'ta stari že zopet gnjavi'. Skušam pa vse narediti, da do 'zločina' sploh ne pride in da sem jaz vedno bolj zanimiv kot drugi magneti. To pa pomeni, da sem neprestano zabavljač. Če bo šlo tako dalje, se lahko zaposlim še v kakšnem cirkusu.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov