Zlati prinašalec. Umazanec

Po nekaj dneh je moj Moko že podoben zlatemu prinašalcu. Dlako ima že precej "zlato" - umazano namreč, se valja po blatu. Sem kupil šampon za male bebice, pa je kar naprej dež, tako da ga ne morem skopati. Čakam na prvi sončni dan, tako da ga bom dopoldan skopal in da se bo potem pošteno posušil. To še bo veselica - ponavadi se neradi kopajo, saj tako sem jaz imel izkušnjo s prejšnjim psom, dokler ne spozna, da je lahko to užitek in potem stoji kot kip - malce noge narazen in povsem nepremično, dokler ne rečem "idi zdaj" potem pa dir okrog hiše in valjanje v bližjem blatu. Tole me še čaka. Komaj čakam, da vidim, kako se bo sprijateljil z vodo. Sicer glede na prejšnje izkušnje, sem moral jaz hoditi za psom in prenašati vedro z vodo, dokler se pač ni navadil v stilu pregovora: "Če ne pride gora k Mohamedu, mora Mohamed h gori."

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov