Zakaj blog - klub belih švicarskih ovčarjev

Pred kakšnim mesecem dni, sem se pogovarjal z vzrediteljico belih švicarskih ovčarjev in nekako je beseda nanesla,

„Kdo koga gleda?”
da bi morali nekaj narediti za pasmo belih švicarskih ovčarjev. Ker je ustanovitev svojega kluba precej draga - včlanitev v Kinološko zvezo Slovenije stane kar nekaj denarja, pa moraš imeti status, sodnike, vzrejno komisijo, pa dovolj članov, da te stroške pokrijejo, je za začetek bolje, da se ustanovi Sekcija za švicarske bele ovčarje v okviru Slovenskega kluba za ovčarske in pastirske pasme. Pred kakšnim dnevom sem poslal pristopno izjavo. Ker pa sem prepričan, če želiš nekje sodelovati, moraš tudi nekaj za to narediti, sicer nima smisla sodelovati, sem se odločil, da začnem s pisanjem tega bloga in tako vsaj nekaj za začetek prispevam k prepoznavnosti pasme.

Pisal bom drobne, kratke zgodbe, ki jih doživljam z mojim belim švicarskim ovčarjem "SLO White Rose Miracle". Ker je to ime prekomplicirano za vsakdanjo rabo, sem mu dal ime Moko. No to pa je že začetek kratkih hudomušnih zgodbic, ki jih doživljam skupaj z mojim belim švicarskim ovčarjem. Komentarji zaželeli... Pa veselo branje.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov