Tovarišica in mala šola

V ZOO trgovini sem srečal gospodično, ne vem, kako naj drugače rečem, mladi deklini, v naših pionirskih časih bi rekli tovarišica, ki v našem kraju v pasji šoli uči pse. Sem šel aprila malo "špionirati" in gledati, kako se mladi psi učijo male šole in sem si zapomnil obraz "učiteljice". Tako da sem mimogrede vprašal, kdaj bo mala šola - ki bo po počitnicah v septembru. Sedaj gledam morda že predaleč, bom pa skoraj zanesljivo šel tudi v tisto ta "pravo šolo" - sem se pogovarjal s sodelavko, ki je pri reševalnih psih, pa je rekla, da je to zelo dobra stvar. Mala šola je bolj igranje, tista ta "prava", pa je potem tisto, kar jaz želim od psa, obogljivost namreč. Še tri mesece in že se bomo šolali. Do takrat bo pa verjetno on nas, šolal namreč.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov