Terminator: "I'll be back"


„'Prostor'. Ni problema.”
Danes je bilo peklensko vroče, tako da je pes kar precej dneva prespal. Ko se je zbudil, je iskal senco, tako da do večera nisem vedel ali je kuža še pod vplivom cepljenja ali pa ga daje poletna vročina. Pa jedel je tudi manj, kot običajno. Dober znak pa je, da je pil vodo kot žolna. Kar hlastal je po vodi. Sem moral paziti, da sem svežo vodo sproti prinašal.

„'Sedi'. Mala malica.”
Malce zdolgočasen čakam na večer, ker podnevi zaradi vročine od psa kaj prida ni za pričakovati. Malenkost se bojim, da bo pes še nekaj časa 'zaspani planšar' in da najino zabavno učenje še ne bo nekaj časa na sporedu. Včeraj je kazalo, kot da je pes vse vaje pozabil. Res žalostno za videti. Ko pa pride večer, ta mali glavo pokonci, začne ovohavati sem ter tja, skakati po dvorišču in nato me pogleda kot Schwarzenegger v filmu Terminator 2 in mi sporoči "I'll be back" (vrnil se bom). Moj kuža se je vrnil! Prava veselica, odziva se na hrano. Ponovila sva vaje: "sem", "sedi", "prostor", "gremo"... pa ta mali ima vse v spominu. Pa vajo "stoj", ki mu je pred cepljenjem delala težave, je danes delal brezhibno. Danes sem res vesel, da si je Moko opomogel in da vse, kar sva se učila, da je delal skoraj brezhibno. Mogoče pa se ni vrnil Moko, ampak njegov dvojnik "memory chip". Zdaj pa že pretiravam...

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov