Pokazal sem rogece, ker je preveč skušnjav

Zanimivo, da je danes kuža že malce pokazal rogece. Tako vsaj pri nas rečemo, če se nekdo iz pridne prelevi v poredno osebo. Vztrajam, da ne sme na vrt in na stopnice. Na vrtu dela kozlarije, na stopnicah pa se bojim za poškodbo kolkov in potem težave ko bo starejši. Pa mali že ve, da to ne sme, ker preden gre, me pogleda, pa potem potuhne glavo in skoči na vrt. Jaz sem seveda bolj trmast, tako da ga vedno z vrta odnesem na travo. Mali pa želi ponovno na vrt - jaz ga ponovno odnesem. Nekajkrat poskusi in se naveliča. Jaz pa ga skušam z nečim drugim zamotiti. To je povsem normalno, prepovedan sad je najbolj sladek. Malce je težava, ker je kar velik vrt in kar dvojne stopnice, tako da je dovolj skušnjav. Pretirano me to ne skrbi, ker sem jaz zanesljivo bolj trmast. Če pa bi se priklonil na tla in prisluhnil tišini, pa bi zanesljivo slišal njegovo momljanje: "Ti grdavs, če imam jaz rogece, maš ti jelenje vile."

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov