Sem mislil, da vem, kako hraniti psa

Vzrediteljici sem malo potarnal, kaj mu naj dam jesti, ker malo jé in dobil odgovor, ki ga je vredno objaviti v celoti. Sem mislil, da znam psa hraniti, vendar lepo se vidi, da še se bomo učili:

"Jaz sem jim dajala v glavnem brikete, sem in tja pomešane z žlico puppy konzerve. Je pa res, da briketov niso imeli stalno na razpolago. Štiri obroke ponudim, pustim 10 min, nato hrano umaknem in ne dobijo prej, kot pri naslednjem obroku. S tem dosežeš pri psih ješčnost, saj hrana ni vedno na razpolago - princip volkov, ko plen ne leži pred votlino, ampak se prehranjujejo, ko trop kaj ulovi, lahko je to samo 1-krat na teden, ampak takrat potem vsi jejo...

Kravje mleko odsvetujem, saj ga psi zelo težko ali pa skoraj ne prebavljajo, pa še driske rado povzroča. Jaz jim kupujem predelno pasje mleko, substitut za materino mleko, ki ga imajo zelo radi, pa še prebavnih motenj ni. Suha ušesa, goltance, kite... boš najlažje dobil v kakšni ZOO trgovini, pa še ceneje bodo kot pri mesarju. Pri mesarju si raje zrihtaj kakšno telečjo ali govejo krača... Boš videl kakšno veselje je to...

Je pa prav, da so mladiči do enega leta suhi, to pomeni, da se morajo rebra tipat. Bodo hrbtenica in kolki zelo hvaležni še dolgo v starost. Po enem letu, ko dobijo tudi že mišično maso, pa se lahko majčkeno poredijo."

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov