Namazan z vsemi 'žavbami'


„Po kopanju lahko 'ujameš' le mojo senco.”
S kužkom sva bila na sprehodu in ker je bila rosa na travi in Moko 'povsod' tako na njivi kot v bližnjem potoku, si sta na kožuh 'pridelala' kar nekaj umazanije. Pa to ni bila samo umazanija od zemlje in potočnega blata, ampak raznorazne drobne travice v obliki bunkic. Zemlja je bila v obliki drobnih zrnc po celem telesu in umazanija kot šopi sprijetih dlak. Po vrhu je imel še žvečilni gumi od včeraj. Odločim se, da se ponovno skopava. Nalijem šampon v vedro, nato mlačno vodo in odnesem v pesjak. Si mislim, tokrat pa bom jaz prebrisan in te ne bom lovil po celem

„Moker sem. Počakaj no, da se posušim.”
dvorišču, da se bova skopala, ampak se bova zaprla v pesjak in zmanjšala količino mojega prepogibanja. Pokličem psa in ker je že vedel, da sledi nadležno mokro opravilo, je na razdalji kakšnih dveh metrov čakal, da bo videl, kaj se v pesjaku dogaja. Stopim do njega in ga odnesem v pesjak. Se obrnem, da zaprem vrata in ops. Moko raziskovalec je med tem časom že prevrnil vedro. In kdo je sedaj prebrisan? Ni kaj vajo je treba ponoviti. Skočim po novo porcijo vode, dodam šampon in ponovno v pesjak. Tokrat pazim, da ne izvede akrobacije. Začnem z umivanjem in se na tiho smejim, kako sem jaz prebrisan, da sem psu omejil gibanje in s tem omogočil hitrejše končanje nadležnega opravila. Moko seveda malce sem in malce tja po pesjaku in nato se domisli, da je pametno skočiti v pasjo uto. In kdo je sedaj pameten? Počakam, da pride ven in do konca kopanja, sem imel eno nogo iztegnjeno proti pasji uti z eno pa skakal kot kenguru. Kuža je pokazal, da je prebrisan in namazan z vsemi žavbami.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov