Spregledal kot Esmeralda. Mreža na pesjaku


„A tako??? Kako pa naj sedaj pležem?”
Na pesjaku sem spodaj okrog pol metra od tal naredil dvojno mrežo, tako da sem 10 x 10 cm mrežo, železno seveda, razdelil na štiri dele. Ko dam psa prvič v pesjak, stopi na zadnje tačke in že je večji od mojega predvidevanja. To je prvi neuspeli poskus. Grem v trgovino in ker ni bilo nič pametnega, sem kupil platneno mrežo. Sem poskusil v trgovini in z roko se ne da strgati. Kuža pa je močnejši in to mrežo lepo strga. To je že drugi poskus, ki je šel v nič. Nič grem v bližnjo trgovino z maloprodajo aluminijastih trakov in kupim sedem metrov dolgo in en meter široko aluminijasto pločevino. Dam to pločevino na eno stran ograje in potem mi kane, da pes sedaj iz boksa nič ne bo videl. Tretji poskus v nič. Dvignem pločevino na pol metra ravno nad tisto "razčetvereno" mrežo in tedaj je pes spregledal kot Esmeralda pred leti v žajfasti nadaljevanki. Rešil problem. Sem zadovoljen vprašal vzrediteljico po vrsti mreže. Mreža je plastificirana železna 1x1 cm. Ko jaz vsaj ne bi bil tako pameten in bi vprašal pred prvim poskusom. Osel gre samo enkrat na led, človek pa očitno večkrat.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov