"Memory machine". Odpoklic

Danes sem poskusil novo zadevo in sicer danes sem ga naučil, da pride k meni, če samo počepnem, razprem roke in se nasmejim. Sem prvič nalašč to naredil brez povelja "sem", pa ne morem verjeti, da je že v prvo stekel k meni z vsem svojim veseljem. Zgleda, da je to "memory machine" - stroj za pomnjenje. Tako da sedaj zna troje in sicer povelje "sem", žvižg in nema kretnja. Seveda je to še v začetni fazi in če se kdaj ne posreči, je to zato, ker je ravno v tistem trenutku zavohal neko izredno zanimivo vonjavo, čeprav bo verjetno kakšen sluzast polž ali pa nekaj, kar meni prej smrdi kot diši. Pomembno je to, če 'stvar' ponovim čez pol minute ni težav. Se bom moral disciplinirati in povelje izreči le takrat, ko bom prepričan, da ga bo izpolnil, sicer ga bom kakšnih slabih navad naučil. Bolje tako, kot pa da grem na roko pobirati polže.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov