Kot zajec. Pasji gibi


„Kakšen zajček? Jaz grem domov.”
Ravnokar sem prišel v stanovanje. Ura je pol enajst zvečer in malega sem komaj spravil spat. Sva bila popoldan na sprehodu na bližnjem travniku in se je precej utrudil, tako da mi je ob sedmih do pol osmih zvečer zaspal.

„Kdo pa me iz vode opazuje?”
Sedaj pa ni bil nič več utrujen. Tako da sem ga moral kar nekajkrat teči gor in dol po dvorišču, pa sem jaz bolj "crkjen" kot on. Pa ta mali kar naprej glavo pokonci, sploh ni nič utrujen, poln energije in elana. Se je pa danes na travniku kar dobro držal. Sprva je imel energije za dva bika, jaz sem samo čisto počasi vlekel noge za sabo od časa do časa, pa sem spremenil smer in ga poklical, da ne bo samo skakljal tja v tri dni kot zajček. Ko se namreč spusti v srednje hitri tek ima zadnje tačke skupaj, kot bi jih imel privezane. Prav smešen je, obvlada pa tudi lepo konjsko prestopanje. Prava eleganca. Zna pa se tudi leno vleči. Ali pa v iztegnjeni preži poskušati ali je blato še vedno umazano, vsaj tako jaz vidim. On pa vidi le veselje.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov