Ko prvi dan greš v stanovanje samo na minus


„Jaz sem car...”
Danes, prvi dan z mladičem, sem bil cel dan pri tem velikem raziskovalcu. V stanovanje sem šel le na minus potrebo, vse ostalo sem bil zunaj. Še kosilo sem danes po dolgem času imel kar zunaj. Tako da sem približno polovico dneva bil sam s psom, polovico pa so bili še drugi od družine do sosedov itd. Toliko sva se igrala, da sem večino fotografij naredil takrat, ko je kraljevsko spal. Sem naredil nekaj zanimivih slik, ko se je pod ležalnik ulegel in glavo dal na prečno letev in tam zaspal. Očitno mu je bilo všeč, da je imel glavo pokonci. Morda pa je mislil, da je pri cesarju doma. Žal je pozabil pogledati navzgor, da bi videl od sonca 'ožgan' plastični ležalnik.

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov